Πρότυπα

Ο έφηβος έχει την ανάγκη προτύπων.

Η Χριστίνα Παρασκευαΐδου και η Φλώρα Ιωαννίδου είναι τα δικά μου πρότυπα.

Η Χριστίνα, είναι μια γυναίκα που ασχολείται με το βόλεϋ εδώ και 20 χρόνια, σπούδασε Οδοντιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, τώρα κάνει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει δύο παιδιά.

Η Φλώρα, παίζει βόλεϋ εδώ και 14 χρόνια και εργάζεται στην αστυνομία μέσω του αθλήματος.

Και οι δυο έχουν αγωνιστεί σε ομάδες τις Α1 γυναικών και υπήρξαν μέλη της εθνικής ομάδας beachvolleyγια πολλά χρόνια. Αυτή τη χρονιά αγωνίζονται στην ομάδα που παίζω και εγώ.

Θαυμάζω το πείσμα τους, την αγάπη τους για το άθλημα και την εργατικότητά τους, αφού πολλές φορές δουλεύουν μόνες τους στο γήπεδο εκτός της ώρας της προπόνησής τους. Στους αγώνες μεταδίδουν το πάθος και την ενέργειά τους στην κερκίδα και στις συμπαίκτριές τους.

Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στις προπονήσεις με βοηθάνε συνεχώς, δείχνοντάς μου τεχνικές που πρέπει να χρησιμοποιήσω για να βελτιωθώ, παρόλο που είμαι μικρότερη και δεν έχω την εμπειρία που έχουν εκείνες.

Κάπως έτσι κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι για έναν άνθρωπο να είναι ταπεινός και να μην υποτιμάει τους πιο αδύναμους. Πάντα πρέπει να προσπάθει παραπάνω για να βελτιωθεί, όσο καλός και να είναι. Άλλωστε, ποιος από εμάς είναι τέλειος;