Ερωτική εξομολόγηση

Αχ, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις!

Μόνο εσύ δε με πικραίνεις. Δίνεις χρώμα στη ζωή μου... σκοτεινό κάποιες φορές. Μακάρι να ήσουν πάντα δίπλα μου. Είσαι η καλύτερη φίλη (κι ερωμένη). Σε βλέπω να στέκεσαι εδώ κι εκεί και θέλω να σε φάω!

Και σε βρίσκω με παρέα... Είσαι άλλοτε με φρούτα κι άλλοτε με μπισκότα. Σε έχω δει και με τη βρώμη... Κάνεις παρέα με καρύδια, καραμέλα και βανίλια. Με Μερέντα, μυγδαλάκι, κεράσακι, σιροπάκι. Και σκουρόχρωμη σε θέλω, να πικρίζεις πού και πού. Είσαι ό, τι έψαχνα να βρω.

Αγαπά το φίλο σου λένε με τα ελαττώματα του. Τι κι αν κάνουν πάρτι οι θερμίδες; Τι κι αν σπυριά γεμίζω εξαιτίας σου; Εγώ σ' αγαπώ! Ευτυχώς που πρόλαβα να σε χαρώ τώρα στις γιορτές- μεταξύ μας και με το παραπάνω.

Ναι, κι εμένα μ' αρέσει να τρώω. Ας είναι και φασολάκια. Μα... Σοκολάτα κι αν παχαίνω, μόνο εσένα δεν χορταίνω!

Υ.Γ. Φιλική συμβουλή για ομοιοπαθείς ερωτευμένους:

Απολαύστε τη σοκολάτα μόνοι σας. Αγνοήστε τους ζητιάνους φίλους σας που σας κοιτάνε στα μάτια σα νηστικά κουτάβια.