Εγωιστές

Προσπαθώ να επιβιώσω σε έναν κόσμο γεμάτο… εγωιστές!

ΕΓΩ είμαι ένας πολύ καλός άνθρωπος μα οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν πόσο καλός είμαι. Παραδείγματος χάριν, ΕΓΩ νοιάζομαι πραγματικά για τους φίλους μου· όποτε έχουν πρόβλημα αποφεύγω κάθε συνάντηση μαζί τους… δε μου αρέσει να τους βλέπω να πονάνε. Βέβαια, ορισμένοι θυμώνουν. Αυτοί οι συγκεκριμένοι θεωρούν ότι όλα περιστρέφονται γύρω τους. Δηλαδή, είμαι αναγκασμένη να ακούω τα βαρετά προβλήματά τους;

Επίσης, ένα χαρακτηριστικό των εγωιστών είναι ότι θέλουν να αρέσουν σε όλους. Συγγνώμη! Τι είναι για να αρέσουν σε όλους; ΕΓΩ;

Ακόμη, οι εγωιστές θυμώνουν, επειδή ΕΓΩ ακυρώνω τα ραντεβού μου την τελευταία στιγμή έχοντας, όμως, πάντα μια καλή δικαιολογία… Από τέτοια άτομα όλα να τα περιμένεις…

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι η συνήθεια που έχουν να μιλούν συνεχώς για τον εαυτό τους. Εντάξει! Αν διαθέτουν τα προτερήματα τα οποία διαθέτω και ΕΓΩ, είναι άκρως φυσιολογικό.

Κάτι τελευταίο. Οι εγωιστές δε δέχονται καμιά κριτική από κανέναν. Είναι τέλειοι! Όπως και το συγκεκριμένο άρθρο!

Παιδιά έτσι είναι οι εγωιστές και σε όποιον αρέσου…με!