6 στόχοι για το 2016

Πλησιάζει, λοιπόν, το 2016. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, όλοι θα θέσουμε τους ετήσιους στόχους μας! Το ζητούμενο, όμως, είναι αν θα τους πραγματοποιήσουμε.

Ίσως ο συνηθέστερος στόχος αν όχι στην πρώτη, σίγουρα στη δεύτερη θέση είναι «Με τη νέα χρονιά θα στρωθώ στο διάβασμα.» Οι περισσότεροι από εμάς, όμως- και δε βγάζω έξω τον εαυτό μου- μένουμε μόνο στα λόγια και -πιστέψτε με- μας πειράζει κι εμάς τους ίδιους αλλά μας κερδίζει η τεμπελιά….

«Καιρός να ωριμάσω επιτέλους.» Ένα στόχο που ποτέ δεν κατάλαβα. Γιατί επιτέλους; Και γιατί είναι κακό να κάνεις τρέλες πού και πού; Πρέπει κανείς πάντα να είναι σοβαρός;

«Βγήκε το καινούριο iphone·  πρέπει γρήγορα να το αγοράσω!» Εντάξει, παιδιά ηρεμήστε! Δεν είναι κακό να προγραμματίζεις τις αγορές σου αλλά δεν είναι και απαραίτητο να τα αγοράσεις όλα για να είσαι χαρούμενος.

«Φέτος θα είμαι πιο υπομονετικός. Θα κάνω περισσότερες υποχωρήσεις.» Νομίζω, ότι αυτός είναι και ο πιο σημαντικός στόχος, γιατί ξεχάσαμε να λέμε «έχεις δίκιο».

Σε άμεση σχέση με τον τέταρτο «η διατήρηση μιας σταθερής σχέσης».  Είναι πολλοί που κουράστηκαν με τις παιδικές σχέσεις και τους ανώφελους (κατά τη γνώμη μου) τσακωμούς και αναζητούν κάτι σταθερό. Σε εσάς, λοιπόν, φίλοι μου, υπενθυμίζω κατανόηση, συγχώρεση και αμοιβαίες υποχωρήσεις.

«Μήπως πρέπει να αλλάξω λουκ; Να κάνω μία ανανέωση επιτέλους στην γκαρνταρόμπα μου;» Αυτός είναι, λοιπόν, ο τελευταίος στόχος και είναι αυτός που κάθε χρόνο γεμίζει τα μαγαζιά.

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρόνια να έχετε! Ξανά μαζί σας μετά τις γιορτές!  Γαντάκια μην ξεχάσετε, γιατί ο χειμώνας μπαίνει δυναμικά!